نکات لباس پوشیدن خانمها | لباس مهمانی زنانه

لباسهای با رنگ مشکی و سفید را می توانید با اکثر رنگها ست کنید. مثلاً برای مانتوی مشکی می توانید شال هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و ... را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود که شال سفید یا کرم یک دست نپوشید. خلاقیت داشته باشید و با رنگها بازی کنید. هنگام انتخاب شال و روسری به رنگ پوستتان هم توجه کنید و بعد از آن به رنگ کیف و کفش و مانتوی خود.

 

شاید تا به حال این اتفاق برای شما افتاده باشد که در حالی که با دوستتان هم سایز هستید و یک جور لباس می پوشید اما احساس کنید که لباس او بیشتر به تنش می آید و شیک تر شده است. البته شما باید بدانید که تنها لباس پوشیدن ملاک نیست و نکات دیگری را هم باید رعایت کنید و در این صورت لباس تن شما هم به همان اندازه شیک و برازنده خواهد بود. 

در این مطلب نکات لباس پوشیدن خانمها و همچنین لباس مهمانی زنانه را که مورد توجه اغلب خانم هاست را برایتان آماده کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

- انتخاب رنگ مناسب

 

لباس شما باید با رنگ پوست و موی تان تناسب داشته باشد تا زیباتر به نظر برسید.

 

 


- آرايش کردن به اندازه

 

متاسفانه خیلی از خانمها با افراط از لوازم آرایش استفاده می کنند. اما این نکته را در نظر بگیرید که طراوت و شادابی پوست جوان خود را زیر انبوهی از مواد آرایشی پنهان نکنید.
آرایش غلیظ ممکن است که خطوط صورت را بیشتر نمایان کند و چهره را خسته نشان دهد. به این نکته هم توجه داشته باشید که حتی بهترین مدلهای جهان هم به اندازه ی خانمهای ایرانی آرایش نمی کنند!!! 

 

 

 

- پوشيدن لباس هاي تنگ

 

لباسهای خیلی تنگ باعث می شود که چاق تر به نظر برسید. همیشه از لباسهای سایز خودتان استفاده کنید. 

 

 

 

- لاک ناخن نامرتب

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از لاک ناخن استفاده می کنید، باید توجه داشته باشید که لاک را مرتب و تمیز روی ناخنتان بزنید. در غیر این صورت نمای خوبی ندارد و از دید بقیه به عنوان فردی شلخته دیده می شوید. 

 

 


- مدل موی جدید و مرتب

 

در مهمانی های زنانه، اولین چیزی که مورد توجه بقیه قرار می گیرد، مدل موهای شماست. درست است که مدل مو نشان دهنده ی شخصیت و سطح سواد شما نیست اما نمی توان این نکته را پنهان کرد که از دید بقیه مدل موهای شما، خیلی بیشتر از بقیه موارد به چشم می آید. پس رنگ و مدل مناسبی برای موهایتان در نظر بگیرید. 

 

 

 

- پوشیدن لباسهای جدید

 

بعد از رنگ و مدل مو، نوع لباس هم مهم است. اینکه در اکثر مهمانی ها یک جور دیده شوید، مناسب نیست. شما تنها با چند تغییر کوچک و آسان می توانید مدل لباس را عوض کنید. 

 

 

منبع : سایت مجیک اسکارف

 

 

 

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط